نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

To Evaluate Changeability of Brand to Brand Association for Goods by Using Fuzzy Expert System Based on Consumers Perceptions of Value of Goods 1395/10/22 11:12:38

نویسندگان : Abbas Toloie-Eshlaghy Amin Asadollahi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences

The Influence of Relationship Marketing Tactics on Customer’s Loyalty in B2C Relationship – the Role of Communication and Personalization 1394/12/25 19:26:23

نویسندگان : Anahita Bagherzad Halimi Alireza Chavosh Sahar Hosseinikhah Choshali
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences

Effect of Corporate Governance on Capital Structure: Case of the Iranian Listed Firms 1393/12/16 12:34:31

نویسندگان : حمیدرضا وکیلی فرد مهدی صفری گرایلی ابوالفضل مومنی یانسری علی رضا معطوفی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences

The Impact of Knowledge Management on Customer Relationship Management 1393/12/01 14:23:56

نویسندگان : نورمحمد یعقوبی سید محمدصادق خاکسار سید علی بنی هاشمی اصغر افشار جهانشاهی خالد ناواسر
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences

Organizatinal Agility and Agile Manufacturing 1393/12/01 14:14:59

نویسندگان : نظر دهمرده سید علی بنی هاشمی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2010 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences