To Evaluate Changeability of Brand to Brand Association for Goods by Using Fuzzy Expert System Based on Consumers Perceptions of Value of Goods 1395/10/22 11:12:38
نویسندگان : Abbas Toloie-Eshlaghy Amin Asadollahiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
The Influence of Relationship Marketing Tactics on Customer’s Loyalty in B2C Relationship – the Role of Communication and Personalization 1394/12/25 19:26:23
نویسندگان : Anahita Bagherzad Halimi Alireza Chavosh Sahar Hosseinikhah Choshaliزبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
Effect of Corporate Governance on Capital Structure: Case of the Iranian Listed Firms 1393/12/16 12:34:31
نویسندگان : حمیدرضا وکیلی فرد مهدی صفری گرایلی ابوالفضل مومنی یانسری علی رضا معطوفیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
The Impact of Knowledge Management on Customer Relationship Management 1393/12/01 14:23:56
نویسندگان : نورمحمد یعقوبی سید محمدصادق خاکسار سید علی بنی هاشمی اصغر افشار جهانشاهی خالد ناواسرزبان : انگلیسی سال انتشار : 2011 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
Organizatinal Agility and Agile Manufacturing 1393/12/01 14:14:59
نویسندگان : نظر دهمرده سید علی بنی هاشمیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2010 محل پذیرش : European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
دسته بندی مقالات
- 9098 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4088 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5672 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1095 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13547 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1308 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1164 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4